فایل ورد بررسي تاثير عوامل درون فروشگاهي و آني گرايي خريدار بر رفتار خريد ناگهاني درمحيط آنلاين

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل ورد بررسي تاثير عوامل درون فروشگاهي و آني گرايي خريدار بر رفتار خريد ناگهاني درمحيط آنلاين :


سال انتشار : 1396



تعداد صفحات :21

چکیده مقاله:

رفتار مصرف کننده همواره یکی از موضوعات مهم در بازاریابی بوده است. درک مکانیزم خرید مجازی و رفتار مصرف کننده در محیط آنلاین یکی از اولویت های کلیه خرده فروشی هایی است که قصد توسعه فعالیت خود و حضور در بازارهای مجازی را دارند. خرید ناگهانی یک رفتار خرید بی مقدمه, ناگزیر و از لحاظ لذت جویی پیچیده است که در آن سرعت تصمیم خرید, از هرگونه تفکر, ملاحظات و بررسی سایر گزینه ها جلوگیری می کند. توجه به عوامل تاثیرگذار بر خریدهای آنی, به ویژه در فضای مجازی, مورد توجه محققان حوزه مدیریت, اقتصاد, رفتار مصرفکننده و بسیاری دیگر قرار گرفته است. لذا در این مقاله تلاش شده است که اطلاعاتی در مورد چگونگی تاثیر آنی گرایی خریدار و عوامل درون فروشگاه بر خرید ناگهانی آنلاین به صاحبان فروشگاهها و شرکتها ارایه نموده تا دلیل رفتارهای مختلف مشتریان را در خرید آنی آنلاین درک نمایند. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه اجرا پیمایشی بوده که با استفاده از ابزار پرسشنامه در جامعه آماری خریداران فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در استان یزد صورت پذیرفته است. نتایج تحقیق حاکی از تاثیر ویژگی آنی گرایی, محتوی فروشگاه و طراحی فروشگاه بر خرید ناگهانی آنلاین داشت

لینک کمکی