فایل ورد تاثيرات مسيوليت پذيري مشترک اجتماعي در عملکرد برند(مارک)

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل ورد تاثيرات مسيوليت پذيري مشترک اجتماعي در عملکرد برند(مارک) :


سال انتشار : 1396

نام کنفرانس یا همایش : چهارمين کنفرانس اقتصاد و مديريت کاربردي با رويکرد ملي

تعداد صفحات :14

چکیده مقاله:

اساسا این دیدگاه که سازمان صرفا باید در پی سود آوری باشد , هم اکنون در سطحی کلان و جهانی, دچار دگرگویی شده و شایسته آن است که سازمان ها علاوه بر توجه به حفظ منافع, سودآوری و بقای مادی, از دیگر ابعاد وجودی خود در عرصه جهان پیرامون, غافل نشده و تلاش کنند سهمی در حفظ, ارتقا و سازندگی جامعه به مشابه جزیی از کل ساختار اجتماعی داشته باشند زیرا این گونه می توان جهانی بهتر و زیباتر, آن چنان که زیستگاهی در خورابنای بشر به عنوان اشرف مخلوقات باشد فراهم آورد. اهمیت توجه به مسیولیت اجتماعی سازمان ها 1 به حدی رسیده است که هم اکنون به عنوان یکی از مولفه ها و شاخص های اصلی سنجش و رتبه بندی بنگاه های برتر, برآورد می گردد در واقع مسیولیت اجتماعی سازمان ها عبارت است از تعهد پاسخگویی به الزامات معقول و متناسب گروه های ذی نفع درون سازمانی و برون سازمانی اعم از کارکنان مشتریان, مصرف کنندگان تامین کنندگان, توزیع کنندگان, رسانه ها, سازمان های پاسدار محیط زیست, مجامع علمی, دولت و سایر سازمان ها و در راستای تحقیق اهداف تعالی. لذا اگر سازمان ها خواهان اینده ای روشن و حداقل امیدوار به بقا هستند چاره ای جز رقابت ندارند رقابتی که یکی از معیارهایش ایفای نقش مسیولیت اجتماعی است چرا که نقش انکار ناپذیر آن در افزایش شهرت و ارزش ویژه برند شرکت های بزرگ دنیا به چشم می خورد ایا مسیولیت پذیری اجتماعی و اعتبار مشترک شرکت منجر به اعتبار برند در تجارت می شود این مطالعه CSR را توسط نمونه ای از خریداران صنعتی از کسب و کار کوچک تا متوسط تایوان از دیدگاه مشتریان تعریف می کند اهدف این مطالعه, بررسی تاثیرات CSR و اعتبار مشترک در سهام برند صنعتی, دوما تاثیرات CSR, اعتبار مشترک و سهام برند در عملکرد برند و سوما تاثیرات متعادل اعتبار مشترک و سهام برند صنعتی در روابط بین CSR و عملکرد برند است نتایج تجربی از فرضیه مطالعه حمایت کرده و نشان می دهد که CSR اعتبار مشترک تاثیرات مثبتی در سهام برند صنعتی و عملکرد برند دارد بعلاوه اعتبار مشترک و سهام برند صنعتی موجب تعادل روابط بین CSR و عملکرد برند می شود.

لینک کمکی